El Club

Amb 100 anys d’història, el Club de Tennis Sant Gervasi es troba al bell mig del parc natural de Collserola, en un entorn natural únic. A només deu minuts de l’enrenou de Barcelona, la situació privilegiada del club et servirà per desconnectar ràpidament del dia a dia envoltat de naturalesa.

Tenim dotze pistes de terra batuda i una de gespa artificial. El club ofereix la possibilitat de rebre classes tant particulars com de grup, amb una àmplia oferta per a nens i nenes i per a adults. La nostra escola de tennis s’adapta a les necessitats dels nostres socis.

Durant l’any, se celebren diversos campionats interns i externs que fomenten la vida social del club i estimulen els reptes esportius que cadascú es marqui. Les nostres instal.lacions també t’ofereixen la possibilitat de jugar a pàdel, un esport cada vegada més extès, que podràs gaudir a les nostres pistes. El club també ofereix els serveis d’entrenadors personals per aprendre, millorar o perfeccionar el teu nivell, al ritme que desitgis.

I res millor per estar en forma i poder-ho donar tot a la pista que acudir al nostre ampli gimnàs, equipat amb màquines de musculació i tonificació. Per qui prefereixi un seguiment i una ajuda en el seu entrenament a la sala, el club ofereix activitats dirigides per treballar diferents disciplines.

I com a complement després d’una bona jornada d’esport, a l’estiu pots gaudir i relaxar-te a la piscina exterior amb un espai de gespa ideal per descansar i recuperar-te.

VINE A CONÈIXER-NOS, T'ESPEREM!

PISTA2PISTA-PADELPISCINAGIMNÀS1